Vakantie Stress - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Fam Van der Wel & Goes - WaarBenJij.nu Vakantie Stress - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Fam Van der Wel & Goes - WaarBenJij.nu

Vakantie Stress

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Fam Van der Wel & Goes

07 Juli 2017 | Nederland, Nieuwegein

Morgen is het zover, onze lang verwachte reis naar Amerika. Met hulp van Marc van Tooren, Ivonne van Marmeren en tips van Silvia en Rianne is er samen met reisbureau Acire een hele mooie reis gepland.
Vanochtend kregen wij een mail toegestuurd zodat wij online konden inchecken. Aangezien we alles goed hadden voorbereid zou dit een eitje zijn en zo gezegd, zo gedaan........ Totdat je de melding krijgt van de KLM dat de ESTA gegevens niet kloppen, hoge hartslag dus in huize Van der Wel. Contact gezocht met Reisbureau Acire en die had het probleem al snel gevonden. Een o ipv een 0-nul ingevoerd bij mijn ESTA aanvraag. Dus ik moest opnieuw een aanvraag indienen, 14 $ lichter maar de goedkeuring kwam snel. Het inloggen lukte echter nog niet dus wij weer bellen. Bleek de ESTA van Sidney ook niet te kloppen........ 533 ipv 553 en dan doet hij het niet. Weer 14 $ verder maar uiteindelijk is het dan toch gelukt. Conclusie: het wordt echt tijd voor een brilletje :-(
De boardingpassen zijn geprint, de koffers gepakt en morgen gaan we vroeg op weg naar Schiphol. Hopelijk valt het met de drukte een beetje mee.
Next stop: New York

• 07 Juli 2017 - 18:58

Mirjam Ternité:

Ik wens jullie een fijne onvergetelijke vakantie! Ik kijk uit naar foto's!
    Groetjes Mirjam!
    (Ik ga je missen Sidney!!!!!!!!!)

• 07 Juli 2017 - 22:13

Pa & Ma:

Hallo wij hopen dat jullie een super vakantie hebben
    en dat alles naar wens mag verlopen
    wij zullen jullie missen
    liefs van ons

• 07 Juli 2017 - 23:19

Ivonne:

Jippie...Allemaal toch gelukt and ready for departure! Hele goede reis en heel erg veel plezier!
    ik lees en leef graag met jullie mee dus kijk uit naar het volgende Blog; )

• 08 Juli 2017 - 06:54

Heleen:

He dit is leuk ! Veel plezier en ik volg graag jullie reisverslag.

• 08 Juli 2017 - 22:13

Claudia:

Heel veel plezier! Geniet ervan.

Groetjes claudia en pieter