Surfin USA - Reisverslag uit San Luis Obispo, Verenigde Staten van Fam Van der Wel & Goes - WaarBenJij.nu Surfin USA - Reisverslag uit San Luis Obispo, Verenigde Staten van Fam Van der Wel & Goes - WaarBenJij.nu

Surfin USA

Door: Bart, Rita, Valerie, Petra en Jan

Blijf op de hoogte en volg Fam Van der Wel & Goes

17 Juli 2017 | Verenigde Staten, San Luis Obispo

Vandaag was de eerste releax dag van de vakantie. Na het opruimen van de was van gisteren (ze hebben in het hotel hier een coin operated wasmachine en droger) zijn wij richting het strand gereden. Het parkeren was vrij lastig want het was erg druk op het strand. Hele families kwamen met tenten, koelboxen en BBQ het strand op die gelijk aan werden gestoken. Wij zochten een plekje onder de stijgers zodat we een beetje schaduw hadden. Petra en Rita gingen een strandwandeling maken waar ze op een rustig gedeelte zelfs zeehonden tegen kwamen. Na de lunch zijn we naar de surfschool gelopen want de kids hadden twee uur surfles geboekt. Wij wisten niet dat we zulke talenten in huis hadden. Na de uitleg gingen ze alle drie het water in en bij de eerste poging stonden ze alle 3 al op het board. De lach op hun gezichten zeiden genoeg. De 2 uur vlogen voorbij en ze wilden eigenlijk niet stoppen. We zijn tot 6 uur op het strand gebleven en daarna weer naar het hotel. Next stop: Three Rivers Sequoia.

• 17 Juli 2017 - 08:48

17-7 Pa & Ma:

wat leuk dat ze het al zo goed deden en wat een leuke foto zo met zn drieen
    op naar de volgende belevenis

• 17 Juli 2017 - 13:54

Peter :

Je hebt dan toch iets doorgegeven Jan... Het surftalent hebben ze van jou

• 17 Juli 2017 - 21:40

Elly:

Wat een vrolijke gezichten op de foto,ze hebben genoten.Lieve Gr. Arnold en Elly