What a wonderfull world - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Fam Van der Wel & Goes - WaarBenJij.nu What a wonderfull world - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Fam Van der Wel & Goes - WaarBenJij.nu

What a wonderfull world

Door: Bart, Rita, Petra en Jan

Blijf op de hoogte en volg Fam Van der Wel & Goes

27 Juli 2017 | Verenigde Staten, Page

Vanmorgen apart ontbeten en om 10 uur afgesproken bij Antelope Canyon Tours waar we in open trucks naar de Upper Antelope Canyon werden vervoerd. Gelukkig waren we niet de enige in de grot want het barste er van de toeristen. Onze gids probeerde ons door de grot heen te jagen maar zo eigenwijs als we zijn hebben we redelijk ons eigen tempo kunnen aanhouden. Ondanks dat hebben we wel een wonder van de natuur kunnen aanschouwen. Het is een grot waar de zonnestralen van boven doorheen schijnen, wat een fantastisch licht en kleureffect geeft.
We hadden precies de juiste tijd voor de tour geboekt voor het mooiste effect. De gids gooide zand in de zonnestraal wat een speciaal effect gaf. Volgens de Navajo's kun je je fantasie en de geesten in de stralen zien. Na deze Tour zijn we naar de Walmart gegaan om inkopen te doen voor onze BBQ. Bij het hotel van Bart, Rita en Nick staat nl een mooie buitenkeuken die Nick gereserveerd had. Na de boodschappen hebben we lekker gezommen. Eindelijk even rust. Vlak voor zonsondergang zijn we naar Horseshoe Bend gereden. Dit is een bocht in de Collorado River die op een hoefijzer lijkt. Hier zagen wij de zon ondergaan en hebben we een aantal mooie foto's kunnen maken.
Na een stevige wandeling terug op weg naar de overheerlijke BBQ.
Next stop: Monument Valley

• 27 Juli 2017 - 10:32

Ivonne:

Ow wat een prachtige foto's! Wat is het daar bijzonder en mooi he (naast druk hihi (
    en wat gezellig dat jullie zwembad bbq hebben gedaan!
    Enjoy monument valley!

• 27 Juli 2017 - 15:50

27-7-15.46 Pa Ma:

onvoorstelbaar dat zoiets in de natuur aanwezig is.
    en wat een mooie fotos.
    op naar het volgende belevenis .
    heel veel plezier groetjes van ons