If you're going to San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Fam Van der Wel & Goes - WaarBenJij.nu If you're going to San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Fam Van der Wel & Goes - WaarBenJij.nu

If you're going to San Francisco

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Fam Van der Wel & Goes

12 Juli 2017 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanochtend vroeg opgestaan voor onze vlucht naar San Francisco. De deskmedewerker vroeg of we een private car hadden naar het vliegveld. Dit was idd het geval en hij gaf aan dat hij een belletje had gehad van een vriendin, dat ze onderweg was. Stopt er een gigantische Cadillac Escalade voor het hotel. Ze was er. Wij de koffers ingeladen en op het moment dat we in wilde stappen bleek deze toch niet voor ons te zijn.... balen want het busje waar we toen in moesten was andere koek. Maar de route naar het vliegveld werd snel afgelegd. We maakten ons nog een beetje zorgen omdat we de avond ervoor niet online konden inchecken. Was alles wel goed gegaan?
Alles bleek te kloppen en omdat het een binnenlandse vlucht was ging het allemaal redeljk snel. 4300 km vliegen. Met de Bay Area Rapid Transit (BART) naar Powel. Vervolgens 10 min gelopen naar het hotel. Was New York nog vlak, hier heb je heuvels die aardig omhoog gaan

• 12 Juli 2017 - 19:24

Silvia Vermeeren:

Een foto's van de Cadillac of het busje gemaakt?
    Goede vlucht gehad?

• 12 Juli 2017 - 19:24

Silvia Vermeeren:

Een foto's van de Cadillac of het busje gemaakt?
    Goede vlucht gehad?

• 12 Juli 2017 - 20:02

Pa&Ma:

Wat fijn dat de vlucht zo goed is gegaan
    nu begint het echte klimmen
    leuk dat we nog even met elkaar gesproken hebben
    nou lekker gaan genieten en veel mooie dingen gaan zien
    groetjes aan iedereen

• 12 Juli 2017 - 21:00

Willem:

Zo te horen gaat het allemaal goed. Genieten dus.