A Horse with no name - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Fam Van der Wel & Goes - WaarBenJij.nu A Horse with no name - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Fam Van der Wel & Goes - WaarBenJij.nu

A Horse with no name

Door: Rita, Valerie, Bart, Petra en Jan

Blijf op de hoogte en volg Fam Van der Wel & Goes

21 Juli 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Rond negen uur hadden wij onze paarden opgezadeld met onze baggage en zijn we aan onze langste autoreis door de Death Valley woestein begonnen. In onze plaats Mammoth Lake hebben we eerst voldoende water en frisdrank ingeslagen voor het geval we zouden stranden in de bloedhete woestein. De auto's afgetankt en toen zagen we de lekkerste bakker van Amerika..... Do Schat. Ons alle wel bekend. Heerlijke bolletjes en stokbrood ingeslagen en voor de winkel zitten ontbijten. Toen op weg gegaan met als eindbestemming Las Vegas. Een 7 uur durende reis die ons door de heetste plek van Amerika voerde. Op het laagste punt van de woestein was de temperatuur 48 graden, en dan te bedenken dat we bij vertrek de skiërs nog naar beneden zagen komen. De hele dag tussen de bergen gereden met schitterende kleurscharkeringen en vergezichten. We waren er soms stil van. Bij 45 graden nog zitten lunchen met onze Do Schat broodjes. We zagen duinen en hebben nog een korte wandeling omhoog gedaan naar Zabriskie Point. Wat een natuurschoon! Vandaar zijn we rechtstreeks naar ons hotel Tropicana aan het begin van de Strip gereden. Wat ons daar is overkomen geloven we zelf en jullie zeker niet. Maar dat lezen jullie morgen....