Iron Lion Zion - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van Fam Van der Wel & Goes - WaarBenJij.nu Iron Lion Zion - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van Fam Van der Wel & Goes - WaarBenJij.nu

Iron Lion Zion

Door: Rita, Bart, Nick en Jan

Blijf op de hoogte en volg Fam Van der Wel & Goes

24 Juli 2017 | Verenigde Staten, Zion

Nadat we bij de Starbucks broodjes hadden gehaald hebben wij voor het laatst in onze presidentiele suite ontbeten. Het afscheid viel ons zwaar want een mooiere kamer als deze zullen we ons hele leven niet meer krijgen.
Dat we de drukte van Las Vegas achter ons lieten vonden we niet zo erg. Gisteravond waren we nog over de Strip gelopen en overal is het herrie. Is het niet van de gokkasten dan is het wel van de muziek die op straat gedraaid wordt. Heerlijk gegeten bij Gordon Ramsey maar ook daarbinnen was het een takkeherrie. De route van Las Vegas naar Zion was wederom mooi, we kwamen eind van de middag aan in Zion. We dropten de spullen en hebben een western restaurant opgezocht. Daarna hebben we nog wat winkeltjes bezocht, waaronder galerie Lafayette die hele mooie foto's had hangen en kunstwerken voor in de tuin had staan. Aangezien we best wel moe waren na dat nachtwerk in Vegas besloten we om vroeg te gaan slapen en vandaag vroeg een wandeling te maken door het park. Van verschillende mensen hadden we gehoord dat The Narrows een fantastische wandeling door de virgin river was. En dat was het zeker! Wat een mooie rotspartijen en kliffen zie je daar. Soms tot kruishoogte door het water heen over losliggende keien een weg zien te vinden. Na een wandeling van 3 uur waren we moe en voldaan en uitgehongerd. Gelukkig zat aan het begin van het park een lekker grillhouse. Dat kwam mooi uit want toen we naar binnen stapten ging buiten de kraan open en kwam het met bakken de hemel uit. We gingen met de pendelbus terug naar ons hotel om de natte schoenen uit te trekken en wat droogs aan te trekken. Op naar onze volgende stop. Wat een schitterende route reden we wederom door Zion. We moesten onderweg oppassen voor overstekende herten, maar de herten waren niet gewaarschuwd voor ons.....want helaas hebben we er wel 6 dood lang de kant zien liggen. Laat aangekomen in ons hotel dus we gaan nu lekker slapen. Oogjes dicht en snaveltjes toe.
Next stop: Bryce Canyon

• 25 Juli 2017 - 17:48

Ivonne:

Whahahahahaha...Jan...Wat heb je fantastische reacties gehad op deze dag...dikke spammers ben ik bang ;)

Wat een geweldige reis en een te gekke dag weer! Het is zo leuk om.een soort van met jullie mee te reizen!

Keep enjoying!