The deer hunter - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Fam Van der Wel & Goes - WaarBenJij.nu The deer hunter - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Fam Van der Wel & Goes - WaarBenJij.nu

The deer hunter

Door: Bart, Rita, Jan en Petra

Blijf op de hoogte en volg Fam Van der Wel & Goes

29 Juli 2017 | Verenigde Staten, Tusayan

Vanochtend ging de wekker om 06:00 uur want we wilden om 06:23 de zonsopgang zien in Monument Valley. We hadden eerste rangs plekken vanaf ons balkon. Vol verwachting klopte ons hart maar helaas gooide de bewolking roet in het eten. Half zeven lagen de meeste al weer op bed maar de mannen gingen nog op pad om een iconische foto te maken op mile-marker 13. We waren niet de enige gekken die op dit tijdstip hier een foto wilde maken. Voor het mooie was er ook hier te weinig licht. Na thuiskomst toch nog even naast de snurkende vrouwen gaan liggen om na anderhalf uur weer op te staan voor ontbijt. Na het ontbijt begon onze reis naar de Grand Canyon. Heel mooi om te zien maar wat we er tot nu toe van hebben gezien vinden we Bryce Canyon mooier.. Na te hebben ingecheckt in de Red Feather Lodge hebben we een wandeling gemaakt op een afgeloten bospad/weg. Door de bossen liepen we richting de canyon. Onderweg kwamen we nog wat mensen tegen die een familie reünie hadden aan het eind van het bospad. Rita maakte gelijk vrienden met ze en deed de iconische uitspraak we will come to the party and drink a borrel wiith you :-) .
Onderweg zagen we weer veel herten en begon het ook te onweren. We dachten we houden het niet droog maar iedereen krijgt wat hem toekomt en wij hebben maar een paar kleine spettertjes gevoeld. Hele mooie foto's kunnen maken terwijl de bliksem in de verte aan het rommelen was.
Na de wandeling zijn we nog naar twee uitkijkpunten gereden om nog wat foto's te maken. Uiteindeljk zijn we na de rit bij een Mexicaans restaurant gaan eten. Morgenochtend gaan we nog wat routes langs de canyon lopen en daarna gaan we weer door.
Next stop: Sedona