Mr. blue sky - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Fam Van der Wel & Goes - WaarBenJij.nu Mr. blue sky - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Fam Van der Wel & Goes - WaarBenJij.nu

Mr. blue sky

Door: Valerie, Sidney, Petra en Jan

Blijf op de hoogte en volg Fam Van der Wel & Goes

30 Juli 2017 | Verenigde Staten, Tusayan

Vanochtend deden we de gordijnen open en de lucht was blauw. Een mooie dag voor een wandeling langs de Grand Canyon. We reden het park in waar al een lange rij stond bij de toegangspoort. Gelukkig hadden wij al een nationale parken pas waardoor wij in de prepaid rij veel sneller door konden rijden. Nadat we de auto geparkeerd hadden gingen we met de bus verder naar Mohave point vanwaar we richting Hopi- en Powell point zijn gelopen. Een mooie route met gigantisch uitzicht op de Grand Canyon en de Collorado rivier. Als je vlak langs het randje loopt is het toch wel een eind naar beneden. Onze conclusie van gisteren dat Bryce Canyon mooier is staat nog steeds maar de Grand is wel indrukwekkend. Na onze wandeling zijn we vertrokken naar Sedona. Vlak voor Sedona ligt het Slide Rock State park waar we zijn gestopt om in de koude rivier over de natuurlijke rotsen te glijden. Petra, Bart en Rita stonden filmend aan de kant terwijl de rest door het koude stromende water over de rotsen werden meegevoerd. Na een uurtje was de pret voorbij en gingen we door naar ons hotel. 's Avonds nog even naar het stadje gegaan wat er overdags heel gezellig uitzag, echter om half negen sluiten daar bijna alle winkels en restaurants dus we waren blij dat we nog ergens terecht konden.
Next stop: Needles (ipv Lake Havasu)

• 30 Juli 2017 - 09:00

Pa & Ma 30-7:

hallo allemaal
    wat een prachtige foto,s en wat leuk dat jullie zo in dat koude water
    zijn geggaan,dan kan je zien wie de bikkels zijn he
    nou voor nu slaap lekker en tot de volgende block.
    groetjes van je vader en moeder.